Kerst Praise

Kerstpraise 2017 – In Christ United  - te Sommelsdijk

Zoals ieder jaar organiseert In Christ United (ICU) ook dit jaar weer een Kerstpraise op 9 december 2017 in de Exoduskerk.

Dit is inmiddels een jarenlange traditie met een groeiend bezoekersaantal.

Op Goeree Overflakkee wordt de Kerstpraise voor de tweede keer op rij gehouden. ICU is een Praise&Worship band die bestaat uit acht enthousiaste Zeeuwse muzikanten en zangeressen met een missie: Gods liefde in de spotlights zetten.

De jaarlijkse Kerstpraise is een muzikaal feest van mooie kleine liedjes, bekende meezingers en verrassende nieuwe nummers.
Het thema van Kerstpraise 2017 is DAYBREAK. In een concert voor jong en oud viert ICU het goede nieuws van Kerst: met de komst van Jezus breekt de nieuwe morgen aan!
Het concert neemt je mee naar het eeuwenoude verhaal en de meest indrukwekkende zonsopgang ooit.

Kerstpraise 2017 vindt plaats op 9 december in de Exoduskerk te Sommelsdijk. In de periode daarna is de Kerstpraise op 16 december in de concertzaal in Middelburg en op 22 en 23 december in De Mythe in Goes.

Kerstpraise 2017, 9 december, Exoduskerk te Sommelsdijk
Aanvang 20:00 uur, inloop 45 minuten voor aanvang
Kaarten zijn gratis, reserveren via www.inchristunited.nl