Kunst, Antiek - en Design Verkoopdagen

Twee jaar geleden hebben wij in de Exoduskerk voor de eerste keer een kunst- antiek en design evenement georganiseerd. Dit als een apart onderdeel van de jaarlijkse ontmoetingsdagen. De opbrengst was ten behoeve van onze gemeente en een deel werd aan een goed doel geschonken. Het was een geslaagd experiment.
Dit jaar opnieuw zo'n evenement op vrijdag 10 en zaterdag 11 mei 2019.

Het gaat om het organiseren van een tweedaags evenement met verkoop van kunst, antiek- en designobjecten. Geen rommelmarkt, streekproductenmarkt of koningsmarkt.
U moet denken aan schilderkunst, grafiek, glaswerk, keramiek, bronzen beelden, zilveren voorwerpen, sieraden, kunstboeken, antiquariaat, antiek speelgoed, etc.
Het aanbod is selectief en de voorwerpen moeten in een prima conditie zijn.
We bedoelen dus echt waardevolle dingen; zeg maar een minimale waarde van € 25.--

De te verkopen voorwerpen worden uitgestald in de ontmoetingsruimte en kunnen daar worden gekocht. Er zullen ook objecten bij zijn die geveild worden, zoals dat ook gedaan wordt tijdens de ontmoetingsdagen en de vorige kunstverkoopdagen in 2017.

De bedoeling is dat gemeenteleden de te verkopen objecten aan de kerk schenken. Voorwerpen waar u geen emotionele binding (meer) mee hebt, maar waarvoor een verzamelaar of liefhebber best een leuke prijs wil betalen. We denken niet aan grote of antieke voorwerpen als stoelen, kasten en tafels maar aan voorwerpen, die je eigenlijk met één hand kan tillen.
Wilt u eens kijken in de woonkamer, de zolderkast, die oude doos met oma-spulletjes of er iets moois voor de Exoduskerk bij zit? Heeft u iets waar u bij twijfelt of denkt dat het wellicht "rommel" is. Bel of mail ons gerust. We komen graag bij u langs om het voorwerp te bekijken.

Voorlopig bestaat het team uit:
Hedy van Dis (mail- hedyvandis@gmail.com)
Gerda Gravendeel ( mail- g.gravendeel@ kpnplanet.nl)
Clarens Schuring mail- cnschuring@hotmail.com
Bert Voorberg (mail -bertvoorberg31@gmail.com - of telefoon 06-40286215)