Kunstwerk op het kerkplein achter de kerk Kunstwerk op het kerkplein achter de kerk
Vorig jaar werd tijdens de startzondag door de kerngroep Groene Kerk Exodusgemeente gevraagd om met ideeën te komen voor het “opfleuren” van de ( inmiddels al groene) container aan de achterzijde van de kerk. Een sculptuur van hout, een beschildering , een wandplastiek?  Marlies van Adrighem uit Stad a/h Haringvliet heeft die uitdaging opgepakt en liet zich inspireren door het scheppingsverhaal uit Genesis.
Samen met Gert van Alphen van Beletter-it is het ontwerp verder gedigitaliseerd en op doek aangebracht.
Het resultaat is een schitterend “visioen” geworden: kleurrijk en mooi vormgegeven, een bron van inspiratie. Genieten van wat de natuur ons schenkt, maar vooral ook met elkaar die natuur beschermen en onderhouden.
Heel hartelijk dank aan allen die het mogelijk gemaakt hebben om dit kunstwerk te realiseren.

Wanneer het zondagmorgen droog weer is, willen wij graag na de kerkdienst buiten koffiedrinken en  kennismaken met het kunstwerk.