maandag 2 oktober 2023

Locatie:
 Emmaüskerk te Middelharnis

Eenzaamheid – hoe ga je er mee om – Petra van der Laan
Het lijkt tegenstrijdig in onze moderne en verbonden wereld maar eenzaamheid is een toenemend probleem. Niet alleen ouderen maar ook steeds meer jongeren voelen zich eenzaam of geïsoleerd. Wat is eenzaamheid? Heeft iedereen daar last van? Waarom is het een steeds groter wordend probleem in onze samenleving? Speelt levensfase daarin een rol? Wat kun je doen om gevoelens van eenzaamheid tegen te gaan? Vragen die boven komen bij het onderwerp ‘Eenzaamheid’. Welzijnsadviseurs Petra van der Laan en Petra Wolffenbuttel van Stichting ZIJN geven in de Week van verbinding een boeiende en interactieve presentatie over dit onderwerp. U wordt hiervoor van harte uitgenodigd om te kijken hoe we met elkaar de schijnwerper kunnen zetten op de kracht van verbinding. Welkom maandag 2 oktober 2023 20:00 uur Emmaüskerk te Middelharnis.