vrijdag 29 maart 2019

Exoduskerk
Prijs:
 gratis

Graag willen wij de gezamenlijke maaltijd op vrijdagavond 29 maart a.s. nogmaals onder uw aandacht brengen.
Bij deze bent u/jij, zowel jongeren als ouderen hiervoor uitgenodigd. Wij hopen op een gemêleerd gezelschap. De deur staat open voor iedereen, wil je iemand meebrengen van buiten onze kerk, graag zelf.
Door het keukenteam wordt een maaltijd samengesteld en wordt een glaasje geserveerd.
De maaltijd zal omlijst worden door muziek en is er alle ruimte voor onderling contact.
Aan deze avond zijn geen kosten verbonden, maar een vrijwillige financiële bedrage aan het eind van deze avond is welkom.
Gelet op de voorbereiding is het van belang dat wij weten dat u/jij komt, dus vooraf aanmelden. Deze aanmelding moet uiterlijk 23 maart bij ons binnen zijn.

U/jij bent van harte uitgenodigd op vrijdag 29 maart. Is het vervoer een probleem, geeft u dit dan aan. Wij zorgen voor vervoer.
De inloop is vanaf 17.00 uur en rond 18.00 uur zullen wij met de maaltijd beginnen.

Aanmelden kan via deze link of persoonlijk via de ouderling of diaken.
Jan Terlouw